Photologブログ Daily Life...
Thank you for joining splash tokyo today!!
All of you did good jumped and paddling…!!!
Today was weather little bit raining and all of you enjoyed so much..!!!
click here for photos and videos
Dipen(paypay)&Bishal(gaint)
お客様の声 »さらに詳しく見る
【スプラッシュ東京】
奥多摩キャニオリングに初参加。童心にかえり水と戯れ、水の流れに身を任せる心地良さを存分に味あわせて頂きました✨スタッフさんが安全確保しながら、全力で楽しませてくれたのでそれにも感動しました
▲このページのトップへ