Photologブログ Daily Life...
Thank your for joining with us today .
Hope you all had a great time on the water .
You guys did the nice jump is well that was awesome all .
Hopefully we will meet again splash Tokyo another tour .
Have a good day and take care all ….!
Bhupan&Shyam
Photo and Video is here
お客様の声 »さらに詳しく見る
【スプラッシュ東京】
初めてのキャニオニングでしたが、とても楽しめました(^O^)ガイドさんも丁寧に指導してくださり、終始笑顔で過ごすことが出来ました(^O^)!ありがとうございました!また違うコースで参加したいです☆彡
▲このページのトップへ