Photologブログ Daily Life...
Thank you for choosing splash Izu .
Hope you have enjoyed the tour with us .
Today was water level little high but you done all jump and slide .
Hopefully we can see again splash .
Take care and have a good day .
Bhupan and Tuccy
お客様の声 »さらに詳しく見る
【スプラッシュ東京】
駅まで迎えに来てくださり、私達に合わせて、初めから楽しい雰囲気にさせてくれたダイスケさんのおかげで、ワクワクした気分のままキャニオニングに挑戦しました!水が怖い人も数名いましたが、ガイさんとダイスケさんがサポートしてくださり、みんな楽しめました!そして何より、写真をたくさん撮ってくださったので、思い出がたくさん残せました!ありがとうございました!
▲このページのトップへ