Photologブログ Daily Life...
Thank for coming today .
Hope you all have good fun at splash izu canoying .
you all are so nice and friendly and nice teamwork .
I had also good fun with you all.
see you all in next akagi Rafting .
Thank you all take care.
Bhupan
Photo and Video here
お客様の声 »さらに詳しく見る
【スプラッシュ東京】
初めてのキャニオニング、年甲斐もなく参加しましたが、とっても楽しかったですガイドの方たちもとっても優しく、気さくな方たちで臆することなく楽しめました。ありがとうございました。又、機会がありましたら参加させていただきます。
▲このページのトップへ