Photologブログ Daily Life...
Hello everyone thank you joining with us .
Hope you all had great time and good fun .
you all are really good people and good manner.
we are so lucky to have you guys today .
Hope we will be together with another tour .
Thank you all
Bhupan & Issy
Photo and Video Here
お客様の声 »さらに詳しく見る
【スプラッシュ東京】
6月13日(土)はお世話になりました。いっちゃんorあきちゃんです。(^^♪始める前はちょっとブルーでしたが。楽しかったです。あっという間の1日でした。もうちょっとしたら、写真の整理ができると思います。また、よろしくお願いします。
▲このページのトップへ